تماس با دیجی‌کالا

لطفاً پیش از ارسال ایمیل یا تماس تلفنی، ابتدا پرسش‌های متداول را مشاهده کنید.

برای پیگیری یا سوال درباره سفارش و ارسال پیام بهتر است از فرم زیر استفاده کنید.

    تعطیلات دیجی کالا

    برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

    13

    فروردین

    روز طبیعت

    14

    خرداد

    رحلت امام خمینی(ره)

    27

    مرداد

    تاسوعا

    28

    مرداد

    عاشورا

    5

    مهر

    اربعین حسینی

    13

    مهر

    رحلت حضرت رسول اکرم

    22

    بهمن

    سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

    اطلاعات دیجی کالا

    دفتر مرکزی

    استان تهران – شهر تهران – خیابان گاندی جنوبی – نبش خیابان ۲۱ – پلاک ۲۸
    مراکز امور مشتریان

    تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، نبش سیمای ایران، مرکز خرید پلاتین طبقه اول، پلاک ۱۰۷ (شنبه تا جمعه ۱۰ الی ۲۱ به جز ایام تعطیل رسمی)

    تهران، بزرگراه رسالت شرق به غرب بعد از خیابان حیدرخانی،روبروی خیابان رودباری (مهر) پلاک ۵۴۹ (شنبه تا جمعه ۱۰ الی ۲۱ به جز ایام تعطیل رسمی)

    تهران، فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت الله کاشانی، نرسیده به پمپ بنزین، جنب داروخانه‌ی دکتر اصفهانی پلاک ۱۵ (شنبه تا جمعه ۱۰ الی ۲۱ به جز ایام تعطیل رسمی)

    خدمات پس از فروش

    لطفاً کالا را برای بازگرداندن و ارسال آن به خدمات پس از فروش دیجی‌کالا از طریق پست، تنها به صندوق پستی 3469-15875 ارسال کنید. (شما می‌توانید از طریق بخش سفارش‌های من اقدام به بازگردانی کالا کنید)

    توجه داشته باشید که 300061930007 ، 300061930000 ، 1000619300 و 100061930000 تنها شماره‌هایی هستند که دیجی‌کالا از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال می‌کند. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان دیجی‌کالا، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام دیجی‌کالا است. در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به info@digikala.com اطلاع دهید.
    قابل ذکر است که این شماره‌ها تنها سامانه ارسال پیامک هستند و وضعیت پردازش سفارشات مشتریان، رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه دیجی‌کالا را به اطلاع کاربران می‌رسانند. لطفاً توجه داشته باشید که امکان دریافت و رسیدگی به پیام‌های شما از طریق این شماره‌ها وجود ندارد.